مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 آبان 1399 ساعت 07:552020-11-02سياسي

نشست «پیامبر صادق» همزمان با 17 ربیع الاول برگزار می شود


دومین نشست از سلسله نشست های علمی - تخصصی مدیریت آموزش بعثه مقام معظم رهبری با عنوان «پیامبر صادق» به مناسبت هفدهم ربیع الاول و سالروز میلاد با سعادت پیامبر رحمت حضرت محمد مصطفی (ص) و حضرت امام جعفر صادق (ع) به صورت مجازی با حضور اساتید و صاحبنظران برگزار می شود.

- دومین نشست از سلسله نشست های علمی - تخصصی مدیریت آموزش بعثه مقام معظم رهبری با عنوان پیامبر صادق به مناسبت هفدهم ربیع الاول و سالروز میلاد با سعادت پیامبر رحمت حضرت محمد مصطفی (ص) و حضرت امام جعفر صادق (ع) به صورت مجازی با حضور اساتید و صاحبنظران برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پیامبر(ص) و احیای سنت های حسنه، نقش پیامبر اعظم(ص) در نجات امت، مبانی وحدت اسلامی در سنت پبامبر اکرم(ص) و پیامبر اکرم(ص) و آسیب های اجتماعی به عنوان محورهای نشست اعلام شده است.

حجت الاسلام و المسلمین سیدعبدالفتاح نواب نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت، آیت الله محمدهادی یوسفی غروی، حجت الاسلام و المسلمین احمد مبلغی نماینده مردم استان لرستان در مجلس خبرگان رهبری و جباری مدیر گروه تاریخ موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره) سخنرانان این نشست علمی هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشست «پیامبر صادق» همزمان با 17 ربیع الاول برگزار می شود

نشست «پیامبر صادق» همزمان با 17 ربیع الاول برگزار می شود