مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 آبان 1399 ساعت 07:402020-11-02ورزشي

«تانک روس ها» به عنوان برترین کشتی گیر معرفی شد


عبدالرشید سعداله یف کاپیتان تیم کشتی آزاد روسیه و دارنده مدال طلای جهان و المپیک به عنوان بهترین کشتی گیر داغستان در ماه اکتبر شناخته شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر و به نقل از فدراسیون کشتی روسیه، در یک ماه گذشته کشتی گیران آزادکار روسیه برنامه های خود را از سر گرفتند و در دو میدان داخلی شرکت کردند.

بر این اساس مسابقات قهرمانی بزرگسالان و خردسالان کشور در منطقه نارو فومینسک نزدیکی شهر مسکو برگزار شد که کشتی گیران داغستانی بهترین عملکرد را با کسب 8 مدال طلا داشتند.

بدین ترتیب عبدالرشید سعداله یف قهرمان نامدار جهان و المپیک ملقب به تانک روس ها نیز که هفت سال در هیچ رقابت داخلی مغلوب نشده با رسیدن به پنجمین عنوان قهرمانی خود در رقابت های کشوری روسیه به عنوان بهترین کشتی گیر ماه معرفی شد.

نکته جالب توجه اینکه سعداله یف در طول مبارزات خود در رقابت های قهرمانی روسیه توانست در سه کشتی، کار حریفان را قبل از اتمام وقت کشتی به پایان برساند و فقط در دیدار فینال، شش دقیقه مبارزه کرد.

عبدالرشید سعداله یف هم اکنون در اردوی آماده سازی در منطقه کیسلوودسک روسیه مشغول تمرین است تا خود را برای رقابت های جهانی 2020 صربستان آماده کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«تانک روس ها» به عنوان برترین کشتی گیر معرفی شد

«تانک روس ها» به عنوان برترین کشتی گیر معرفی شد