مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 آبان 1399 ساعت 17:452020-11-01سياسي

انتشار فراخوان ملی دیوارنگاری پیامبر اعظم(ص)


معاون هنری سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری مشهد از انتشار فراخوان ملی دیوارنگاری پیامبر اعظم (ص) در پی اهانت به این شخصیت والامقام جهان اسلام خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد، صدرا یوسفی گفت: فرهنگی شهرداری مشهد با هدف تکریم شخصیت آسمانی و وحدت آفرین پیامبر والامقام اسلام(ص)، همزمان با ایام هفته وحدت و سالروز میلاد ایشان، اقدام به انتشار این فراخوان ملی کرده و از کلیه هنرمندان و اساتید هنرهای تجسمی برای طراحی و خلق آثار بدیع و خلاقانه با محوریت موضوعات ذیل دعوت به عمل می آوریم.

معاون هنری سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری مشهد در خصوص موضوعات فراخوان گفت: بازنمایی هنرمندانه ویژگی های والای شخصیتی رسول اکرم (ص) به عنوان الگوی اخلاقی مسلمانان جهان، ترسیم و تجسم ابعاد وحدت آفرین و جهانی شخصیت پیامبر(ص) در دعوت به صلح و دوستی و برادری در جهان و بهره گیری از داستان ها و روایات و احادیث دینی  و کلام بزرگان در معرفی ابعاد زندگی و شخصیت پیامبر (ص) محورهای موضوعی است که هنرمندان می توانند این راستا آثار خود را ارسال کنند.

  وی اولویت را با آثار خلاقانه از منظر ایده و فرم عنوان کرد و افزود: هنرمندان باید اصول و مبانی دیوارنگاری را باتوجه به قابلیت های محیط و منظر شهری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتشار فراخوان ملی دیوارنگاری پیامبر اعظم(ص)

انتشار فراخوان ملی دیوارنگاری پیامبر اعظم(ص)