مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 آبان 1399 ساعت 10:552020-11-01سياسي

روزهای سخت کرونایی درگز


درگز، شهرستانی در شمال استان خراسان رضوی که این روزها به دلیل شیوع ویروس کرونا نامش در کنار پنج شهرستان دیگر این استان قرار گرفته که روزهای سختی را در دوران کرونا سپری می کنند.

- ویروس کرونا با توانی مضاعف در حال پیشروی است و این کلاف آن قدر درهم پیچیده شده که به تعبیر مسئولان ستاد مقابله با کرونا، بسیاری از مناطق مختلف کشور از جمله درگز در وضعیت قرمز قرار دارند و همه گیری آن از موج گذشته و به دریایی طوفانی تبدیل شده است.

فوت 62 نفر در همین خصوص فرماندار درگز در گفت وگو با ایسنا گفت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تا کنون 775 نفر در شهرستان درگز به ویروس کرونا مبتلا شده اند و در حال حاضر 116 نفر در قرنطینه هستند.

علی فراهی با بیان اینکه اکنون 100 نفر در شهر و 16 نفر در روستاها به دلیل ابتلا به ویروس کرونا در قرنطینه خانگی به سر می برند، افزود: تا کنون 62 نفر در شهرستان درگز به علت ابتلا به ویروس کرونا فوت کرده اند و تست 8 نفر از افراد بستری در بیمارستان مثبت و جواب تست 7 نفر دیگر هنوز مشخص نشده است.

وی همچنین عنوان کرد: پیرامون جلسه ستاد مقابله با کرونای استان و تشکیل جلسه ویژه ستاد کرونای شهرستان درخواست دو هفته تعطیلی برخی صنوف را داشتیم که تا کنون هفته اول به پایان رسیده و هفته دوم را داریم شروع می کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روزهای سخت کرونایی درگز

روزهای سخت کرونایی درگز