مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 آبان 1399 ساعت 09:302020-11-01ورزشي

کرمانشاه در لیگ برتر مجازی کاتا حضور خواهد داشت


رییس هیأت کاراته استان کرمانشاه گفت: در لیگ برتر مجازی کاتا در بخش بانوان و آقایان قطعا تیم خواهیم داشت.

- سعید نصراللهی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، با توجه به ضعف استان ما در بخش کاتا، اظهار داشت: با توجه به مشخص نبودن زمان  برگزاری لیگ برتر کاراته به صورت حضوری و اعلام زمان بندی ثبت نام در لیگ برتر کاراته در بخش کاتا به صورت مجازی، منتظر اعلام آمادگی تیم های استان برای حضور در این مسابقات هستیم.

وی ادامه داد: برگزاری این مسابقات به صورت غیرحضوری و تاکید بر آن می تواند به ارتقای سطح این بخش از کاراته در استان کمک کند و قطعا در این بخش چند تیم از استان شرکت خواهد کرد.

رییس هیأت کاراته استان کرمانشاه تصریح کرد: در کنار مسابقات غیرمجازی تلاش خود را برای شرکت در سوپر لیگ خواهیم کرد اما در لیگ برتر در بخش بانوان و آقایان قطعا تیم خواهیم داشت، زمان دقیق برگزاری لیگ مجازی مشخص نیست  چون که تیم داوری باید تیم ها و مسابقات را سازماندهی و بررسی کنند.

وی ادامه داد: در سراسر کشور تیم ها در حال ثبت نام بوده و باشگاه ها نیز بطور مستقل برای شرکت در لیگ مجازی اقدام می کنند، ممکن است باشگاهی سه تیم برای شرکت در مسابقات داشته باشد در نهایت تا لحظه نهایی تعداد تیم ها مشخص نیست، و با توجه به فعالیت چندین مربی آقا و بانو در سطح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرمانشاه در لیگ برتر مجازی کاتا حضور خواهد داشت

کرمانشاه در لیگ برتر مجازی کاتا حضور خواهد داشت