مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 آبان 1399 ساعت 08:402020-11-01سياسي

نهمین رزمایش اقتدار هوایی فداییان حریم ولایت برگزار می شود


مراحل اصلی و فاز عملیاتی نهمین رزمایش اقتدار هوایی فداییان حریم ولایت نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران از فردا با به کارگیری بخشی از قوای پروازی از 7 پایگاه نهاجا و با محوریت پایگاه هوایی شهید بابایی در منطقه عمومی اصفهان برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دفاعی خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: مراحل اصلی و فاز عملیاتی نهمین رزمایش اقتدار هوایی فداییان حریم ولایت نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران از فردا با به کارگیری بخشی از قوای پروازی از 7 پایگاه نهاجا و با محوریت پایگاه هوایی شهید بابایی در منطقه عمومی اصفهان برگزار می شود.

امیر نصیرزاده با بیان اینکه این رزمایش از روز شنبه با گسترش هواپیما ها و جنگنده های این نیرو از کلیه پایگاه های نهاجا به پایگاه اصفهان آغاز شده است گفت: در این مرحله ده ها فروند از انواع هواپیماهای شکاری، شکاری بمب افکن، ترابری سنگین و نیمه سنگین، سوخت رسان، شکاری رهگیر و شناسایی، گشت هوایی و هواپیماهای بدون سرنشین به مدت 2 روز به انجام  مرحله اصلی و فاز عملیاتی رزمایش خواهند پرداخت.

وی افزود: در این رزمایش، هواپیماهای بمب افکن سنگین راهبردی سوخو24، اف4، اف5، اف7، میگ29، اف14، صاعقه، هواپیماهای سوخت رسان بویینگ 707 و 747، هوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نهمین رزمایش اقتدار هوایی فداییان حریم ولایت برگزار می شود

نهمین رزمایش اقتدار هوایی فداییان حریم ولایت برگزار می شود