مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 آبان 1399 ساعت 08:402020-11-01سياسي

«کرونا»، برگزاری اجلاس جهانی گردشگری به میزبانی کرمانشاه را تعیین تکلیف می کند


مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه گفت: با توجه به اینکه سال گردشگری تا مهرماه 1400 ادامه دارد، امیدواریم با درمان بیماری کرونا ویروس بتوانیم میزبان اجلاس جهانی گردشگری باشیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، براساس تفاهم نامه سازمان میراث فرهنگی با سازمان گردشگری جهانی(UNWTO) در سال 97 مقرر شد تا اجلاس جهانی گردشگری 2020 با موضوع گردشگری روستایی و اکوتوریسم در ایران برگزار شود.

  با توجه به این تفاهم نامه، چند استان خواهان میزبانی این رویداد بودند که در این راستا با توجه به ظرفیت هایی که استان کرمانشاه در حوزه گردشگری روستایی داشت و همچنین حمایت های گسترده مسئولان استانی از این موقعیت بی نظیر در راستای رونق گردشگری، از سازمان میراث فرهنگی درخواست شد تا این میزبانی را به کرمانشاه واگذار کند.

  براساس این گزارش، 22 خردادماه سال 98 سازمان میراث فرهنگی طی نامه ای موافقت خود را با میزبانی کرمانشاه برای برگزاری این رویداد اعلام کرد.

با اعلام این موافقت، میراث فرهنگی استان کرمانشاه نیز برای آماده شدن روستاهای کرمانشاه (505 روستا) جهت برگزاری این رویداد جهانی دست به کار شد و تقریبا همه دستگاه های خدمات رسان را برای فراهم کردن زیرساخت های گردشگری استان در این روستاها پای کار آورد، شعار امسال سازمان جهان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«کرونا»، برگزاری اجلاس جهانی گردشگری به میزبانی کرمانشاه را تعیین تکلیف می کند

«کرونا»، برگزاری اجلاس جهانی گردشگری به میزبانی کرمانشاه را تعیین تکلیف می کند