مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 آبان 1399 ساعت 08:052020-11-01پزشكي

مردم هنوز تصویر واضحی از پیامدهای کرونا ندارند/ وضعیت نگران کننده است


معاون درمان دانشکده علوم پزشکی اسدآباد با بیان اینکه مردم هنوز تصویر واضحی از پیامدهای کرونا ندارند گفت: وضعیت بیماری نگران کننده است و باید محسوس سازی را جایگزین اطلاع رسانی تسکینی کنیم.

- عاطفه سمایی در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه شدت یافتن ابتلا و مرگ و میر کرونا در کشور و به تبع آن شهرستان اسدآباد نگران کننده است اظهار کرد: هر شهروندی که مبتلا می شود را باید به منزله یک هشدار قلمداد کرد.

وی گفت: متاسفانه به دلیل موقعیت شهرستان در تعطیلات، شاهد افزایش ابتلا، بستری و مرگ و میر هستیم و این یعنی ما هنوز فاجعه را جدی نگرفته ایم.

معاون درمان دانشکده علوم پزشکی اسدآباد  نقش رسانه ها را در آگاه سازی و ایجاد حساسیت در جامعه کلیدی دانست و گفت: در اطلاع رسانی نیازمند استراتژی جدیدی هستیم.

وی با تاکید به اینکه باید نقش راهبردی رسانه در بحران کنونی به رسمیت شناخته شود و محسوس سازی را جایگزین اطلاع رسانی تسکینی کنیم افزود: عادی سازی فضای عمومی جامعه به عنوان مهم ترین عامل در افزایش شیوع و سیر پیشرونده آن حائز اهمیت است.

سمایی با بیان اینکه باید فاجعه را به وسعت فاجعه ببینیم عنوان کرد: باید باور کنیم که سرعت ویروس بیشتر از سرعت مدیریت ماست و شرایط کنونی تاسف بار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم هنوز تصویر واضحی از پیامدهای کرونا ندارند/ وضعیت نگران کننده است

مردم هنوز تصویر واضحی از پیامدهای کرونا ندارند/ وضعیت نگران کننده است