مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 آبان 1399 ساعت 05:352020-11-01اقتصادي

شرکت گاز در تولید و توزیع سیلندر گاز دخل و تصرفی ندارد


برخی مشکلات نبود سیلندرهای گاز یا کمبود آن و توزیع نامناسب سبب اعتراض شهروندان هرمزگانی به ویژه شهر بندرعباس شده است.

- ایسنا/هرمزگان برخی مشکلات نبود سیلندرهای گاز یا کمبود آن و توزیع نامناسب سبب اعتراض شهروندان هرمزگانی به ویژه شهر بندرعباس شده است.

در همین خصوص روابط عمومی شرکت گاز استان هرمزگان در پاسخ به گلایه شهروندان و خبرگزاری ایسنا، افزود: این روزها در شهر بندرعباس و حتی استان هرمزگان در بعضی محافل و فضای مجازی اسم شرکت گاز استان هرمزگان به عنوان متولی تولید و توزیع کپسول گاز تلقی می شود درحالی که کپسول های گاز مایع یکی از محصولات و فرآورده های نفتی است که توسط شرکت پخش فرآورده های نفتی به توزیع کنندگان تحویل و توزیع آن نیز توسط شرکت های خصوصی زیر نظر اداره کل صنعت، معدن و تجارت صورت می پذیرد.

شرکت گاز استان هرمزگان در راستای مسئولیت های اجتماعی خود و رفاه بیشتر مردم این استان برای استفاده از گاز شهری اقدام به ایجاد زیرساخت ها و توزیع گاز شهری، انعقاد قرارداد با برخی بانک­ ها(تجارت و صادرات) به منظور ارائه تسهیلات به شهروندان متقاضی درخصوص گازکشی در منازل آن ها کرده است.

این در حالی است که هفته گذشته راننده های شرکت پرسی ایران گاز به دلیل مشکلات در بحث قیمت کرایه ها و عدم مدیریت دست به اعتراض زده و همین امر س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرکت گاز در تولید و توزیع سیلندر گاز دخل و تصرفی ندارد

شرکت گاز در تولید و توزیع سیلندر گاز دخل و تصرفی ندارد