مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 آبان 1399 ساعت 05:052020-11-01اقتصادي

بازسازی راه های آسیب دیده از سیل گلستان بزودی به اتمام می رسد


​معاون راهداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور از بازسازی اکثر راه های استان گلستان چه روستایی و فرعی که از سیل سال 98 آسیب دیده بودند خبرداد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، رضا اکبری در حاشیه بازدید از محورهای مواصلاتی گلستان اظهار کرد: از زمان سیل سال گذشته تاکنون راهداران به صورت شبانه روزی در راه های استان فعالیت می کنند به طوری که دو سوم از اعتبار مورد نیاز بازسازی نقاط آسیب دیده از سیل استان را با تلاش شبانه روزی و تجهیزات استانی خود تأمین کردند.

وی با اشاره به اینکه یک سوم دیگر از اعتبار بازسازی سیل به استان اختصاص یافته است، گفت: اکثر راه های استان گلستان چه روستایی و فرعی بازسازی شده است.

اکبری اضافه کرد: با توجه به تحلیل ایمنی تصادفات 6 ماهه سال جاری و گذشته؛ بخشی از دستور کار جلسه هفته اخیر کمیسیون راه های کشور که با حضور وزیر راه و شهرسازی و استاندار گلستان برگزار شد به ایمنی راه های استان اختصاص یافت و درباره آنها بحث و تبادل نظر شد.

معاون راهداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، بازدید از محورهای مهم و پرتردد بحث شده در جلسه کمیسیون ایمنی راه های کشور همچون محور آق قلا به بندر، محور گنبد به اینچه برون و محور علی آباد به گنبدکاووس و تعدادی دیگر از محورهای استان را از اهداف این بازدید بیان کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازسازی راه های آسیب دیده از سیل گلستان بزودی به اتمام می رسد

بازسازی راه های آسیب دیده از سیل گلستان بزودی به اتمام می رسد