مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 آبان 1399 ساعت 02:102020-10-31اقتصادي

یکه تازی سرمازدگی در اصفهان/ وقتی ضرر سهم عمده کشاورز می شود


مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با اشاره به سرمازدگی محصولات کشاورزی در فروردین و مهر ماه امسال در استان اصفهان گفت: تنها راهکار جبران خسارت در کشاورزی بیمه است و کشاورزان باید برای بیمه محصولات خود اقدام کنند.

- منصور شیشه فروش امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با تأکید بر اهمیت بیمه محصولات کشاورزی اظهار داشت: در فروردین ماه امسال بر اثر سرمازدگی حدود هزار و 500 هکتار زراعت و هزار و 900 هکتار از باغات دچار سرمازدگی شدند که 50 میلیارد تومان خسارت وارد شد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان افزود: سرمازدگی در مهر ماه امسال سبب شد 11 هزار هکتار از زراعت و 370 هکتار باغات در سطح استان اصفهان از سرما آسیب ببینند که 10 هزار هکتار از آن ذرت علوفه ای بود و مابقی مربوط به محصلات لوبیا، یونجه، انگور، انار، سیب درختی و سیب زمینی بود.

وی با بیان اینکه خسارت سرمازدگی در مهر ماه 100 میلیارد تومان بود، گفت: تنها راهکار جبران خسارت در کشاورزی بیمه است و کشاورزان باید برای بیمه محصولات خود اقدام کنند، در استان اصفهان سال گذشته 47 میلیارد تومان غرامت از طریق صندوق بیمه کشاورزی به کشاورزان خسارت دیده پرداخت شد.

شیشه فروش با بیان اینکه امسال سطح پوشش بیمه قابل قبول نبوده است، بیان کرد: مدیریت بحران به کشاورزان توصیه می کند نسبت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یکه تازی سرمازدگی در اصفهان/ وقتی ضرر سهم عمده کشاورز می شود

یکه تازی سرمازدگی در اصفهان/ وقتی ضرر سهم عمده کشاورز می شود