مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 آبان 1399 ساعت 21:502020-10-31اقتصادي

برخورد جدی با چارترکننده های گرانفروش بلیت هواپیما


رییس سازمان هواپیمایی کشوری با اشاره به اینکه تکلیف قیمت بلیت هواپیما را عرضه و تقاضا مشخص  می کند نه سازمان هواپیمایی، گفت: با چارترکننده های بلیت هواپیما که مرتکب تخلف شده و گرانفروشی برخورد جدی می کنیم.

- رییس سازمان هواپیمایی کشوری با اشاره به اینکه تکلیف قیمت بلیت هواپیما را عرضه و تقاضا مشخص  می کند نه سازمان هواپیمایی، گفت: با چارترکننده های بلیت هواپیما که مرتکب تخلف شده و گرانفروشی برخورد جدی می کنیم.

تورج دهقانی زنگنه در گفت وگو با ایسنا در این باره اظهار کرد: تعیین کردن کف و سقف قیمت بلیت هواپیما هیچ ربطی به سازمان هواپیمایی ندارد و نرخ پروازهای داخلی بستگی به متغیرهای بسیاری دارد و بازار آن را مشخص خواهد کرد.

وی با اشاره به اینکه وضعیت فعلی برای قیمت بلیت هواپیما قابل دوام نیست، افزود: نمی توان بدون اینکه به ایرلاین ها کمکی کرد از آن ها خواست قیمت ها را ثابت نگه دارند و هیچ حالتی به جز اینکه دولت از آن ها حمایت کند یا به آن ها اجازه افزایش قیمت داد، وجود ندارد.

رییس سازمان هواپیمایی کشوری ادامه داد: سازمان هواپیمایی قائل به کف و سقف قیمت ها نیست و عرضه تقاضا آن را تعیین می کند اما با گرانفروشی در این زمینه برخورد می کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد جدی با چارترکننده های گرانفروش بلیت هواپیما

برخورد جدی با چارترکننده های گرانفروش بلیت هواپیما