مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 آبان 1399 ساعت 20:502020-10-31اقتصادي

استاندار گلستان خواستار تسریع در تکمیل پروژه های گردشگری شد


استاندار گلستان با اشاره به ظرفیت ها و توانمندی های استان، گفت: تسریع در تکمیل پروژه های اساسی استان خصوصاً پروژه های گردشگری، رونق اقتصادی استان را به همراه دارد.

- ایسنا/گلستان استاندار گلستان با اشاره به ظرفیت ها و توانمندی های استان، گفت: تسریع در تکمیل پروژه های اساسی استان خصوصاً پروژه های گردشگری، رونق اقتصادی استان را به همراه دارد.

هادی حق شناس شامگاه شنبه در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان که با محوریت بررسی پروژه های گردشگری برگزار شد، اظهار کرد: گلستان استانی با قابلیت های گردشگری است و توجه به اقامت های گردشگری همچون هتل ها و مسافرخانه و بومگردی ها می تواند ضمن حضور گردشگران در این استان زمینه های سرمایه گذاری را نیز فراهم آورد.

وی افزود: تجمیع اعتبارات و صرف آن در تکمیل چند پروژه موجب تسریع در بهره برداری می شود.

استاندار گلستان یادآور شد: تکمیل برخی هتل های استان چندین سال به طول انجامیده و لازم است با همراهی بانک ها امکان بهره برداری از آن ها فراهم آید.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان نیز در این جلسه گزارشی از پروژه های اقتصاد مقاومتی و جهش تولید ارائه کرد و گفت: 80 پروژه گردشگری مصوب جهش تولید اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان با اشتغال زایی 1056 نفر، 805 اتاق و 2554 ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار گلستان خواستار تسریع در تکمیل پروژه های گردشگری شد

استاندار گلستان خواستار تسریع در تکمیل پروژه های گردشگری شد