مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 آبان 1399 ساعت 19:302020-10-31ورزشي

شفلید 0 - 1 منچسترسیتی؛ پیروزی اقتصادی تیم گواردیولا


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، سیتی در روزی که نمایش درخشانی ارائه داده و بارها روی دروازه شفلید صاحب موقعیت گلزنی شد، فقط یک بار دروازه حریف را باز کرد تا با کسب این سه امتیاز، - منچسترسیتی موفق شد با تک گل کایل واکر شفلیدیونایتد را مغلوب کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو ، سیتی در روزی که نمایش درخشانی ارائه داده و بارها روی دروازه شفلید صاحب موقعیت گلزنی شد، فقط یک بار دروازه حریف را باز کرد تا با کسب این سه امتیاز، موقعیت خود را در جدول بهبود بخشد.

سیتی بازی را بهتر آغاز کرد و در همان دقایق ابتدایی بود روی ارسال ژانو کانسلو صاحب فرصت گلزنی شد، اما رامسدال عکس العمل خوبی در مقابل ضربه سر فران تورس نشان داد.

در دقیقه 13 و روی ارسال کرنر از سوی کوین دی بروین که سیتی می توانست به گل اول دست یابد، اما ضربه پای چپ آیمریک لاپورت با اختلاف کمی از کنار دروازه به بیرون رفت.

در دقیقه 21 رودری خودش از پشت محوطه شانس خود را برای باز کردن دروازه شفلید امتحان کرد، اما این بار نیز رامسدال عکس العمل خوبی از خود نشان داد.

اما در دقیقه 28 حملات سیتی جواب داده و بالاخره این تیم به گل اول دست یافت.

ارسال زمینی و عرضی کوین دی بروین در پشت محوطه به کایل واکر رسید و او با یک ضربه زمینی و دقیق موفق به باز کردن دروازه حریف شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شفلید 0 - 1 منچسترسیتی؛ پیروزی اقتصادی تیم گواردیولا

شفلید 0 - 1 منچسترسیتی؛ پیروزی اقتصادی تیم گواردیولا