مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 آبان 1399 ساعت 18:052020-10-31سياسي

هویت ملی ما تضمین کننده همبستگی و امنیت ملی کشور ماست


معاون سیاسی و اجتماعی استانداری سیستان وبلوچستان گفت: هویت ملی تضمین کننده همبستگی و امنیت ملی کشور ماست و هر گونه اقدامی که یکی از مولفه های هویت را تضعیف کند به امنیت ملی آسیب وارد کرده است.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان معاون سیاسی و اجتماعی استانداری سیستان وبلوچستان گفت: هویت ملی تضمین کننده همبستگی و امنیت ملی کشور ماست و هر گونه اقدامی که یکی از مولفه های هویت را تضعیف کند به امنیت ملی آسیب وارد کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا علی زینی وند در همایش بزرگداشت هفته وحدت افزود: بنا بر منویات مقام معظم رهبری، هویت ملی ما از سه مولفه هویت ایرانی ، اسلامی و انقلابی برخوردار است.

وی گفت: وقتی دم از هویت ایرانی میزنیم گستره بزرگی از دایره کشورهای مختلف منطقه با فرهنگ ایرانی مرتبط می شوند و انسان های بزرگی در کشورهای دیگر با ما احساس همبستگی و قرابت دارند.

معاون استاندار سیستان وبلوچستان تصریح کرد: امروز تلاقی فرهنگ بزرگ ایرانی و اسلامی در طول تاریخ محور گفتمان و محور امنیت و محور هویت در کشورهای مختلف منطقه است و در همین راستا توهین کوچکی به پیامبر بزرگ اسلام دربرابر شخصیت عظیم پیامبر اسلام موجی از همبستگی و اتحاد در بین مسلمانان را ایجاد می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هویت ملی ما تضمین کننده همبستگی و امنیت ملی کشور ماست

هویت ملی ما تضمین کننده همبستگی و امنیت ملی کشور ماست