مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 آبان 1399 ساعت 18:002020-10-31سياسي

درخواست دادستان کل کشور از ناجا: در چارچوب عمل کنید


دادستان کل کشور با بیان اینکه قطعا مساله برخورد با اوباش از سیاست های ما است، تاکید کرد: « از ناجا این خواسته را داریم در چارچوب عمل کنند تا لطمه ای به اقتدار نیروی انتظامی وارد نشود.

- دادستان کل کشور با بیان اینکه قطعا مساله برخورد با اوباش از سیاست های ما است، تاکید کرد: از ناجا این خواسته را داریم در چارچوب عمل کنند تا لطمه ای به اقتدار نیروی انتظامی وارد نشود.

.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ به نقل از ایلنا، دادستان کل کشور با بیان اینکه برخورد با اوباش از سیاست های قوه قضاییه است، گفت: : از ناجا این خواسته را داریم در چارچوب عمل کنند تا لطمه ای به اقتدار نیروی انتظامی وارد نشود.

حجت الاسلام محمد جعفر منتظری عصر امروز در نخستین قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مقابله با کرونا در جمع خبرنگاران گفت: مصوبات این ستاد باید ضمانت اجرایی داشته باشد چرا که اگر ضمانت اجرایی برای مصوبات در نظر نگیریم کار ابتر است و نتیجه نمی گیریم.

دادستان کل کشور گفت: امروز هم در اینجا تاکید کردیم همه مردم باید همکاری کنند و در کنار مصوبات برای آنچه لازم است ضمانت اجرایی در نظر بگیریم.

دستگاه قضایی نیز خودش را مکلف می داند در کنار ستاد ملی مقابله با کرونا همکاری لازم را داشته باشد و ضامن اجرایی مصوبات ستاد باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست دادستان کل کشور از ناجا: در چارچوب عمل کنید

درخواست دادستان کل کشور از ناجا: در چارچوب عمل کنید