مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 آبان 1399 ساعت 16:402020-10-31بين الملل

انجمن دفاع از قربانیان تروریسم حوادث تروریستی پاکستان و فرانسه را محکوم کرد


انجمن دفاع از قربانیان تروریسم دو حمله تروریستی در مسجدی در پیشاور پاکستان و کلیسایی در نیس فرانسه که در آنها بیش از صدوچهل انسان بیگناه کشته و زخمی شدند را محکوم کرد.

- انجمن دفاع از قربانیان تروریسم دو حمله تروریستی در مسجدی در پیشاور پاکستان و کلیسایی در نیس فرانسه که در آنها بیش از صدوچهل انسان بیگناه کشته و زخمی شدند را محکوم کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، انجمن دفاع از قربانیان تروریسم در بیانیه ای در خصوص حملات تروریستی در پاکستان و فرانسه با محکوم کردن این حملات تاکید کرد: اینگونه فجایع و دیگر حملات تروریستی علیه اماکن مقدس باز هم اثبات می نماید که هیچ گونه ارتباطی میان ادیان و تروریسم وجود ندارد بلکه ادیان نیز خود جز اهداف تروریستی می باشند.

در این بیانیه آمده است: ما معتقدیم سالهاست تروریسم از یک تندروی عقیدتی و یا تفسیر اشتباه عبور کرده و به سازمانی در جهت تحمیل اراده قدرتهای بزرگ و تخریب زیرساخت های کشورهای درحال توسعه تبدیل شده و هرگونه پیوند و تلاش در جهت ارتباط میان این دو مقوله کمکی است به سیاستگذاران پشت پرده تروریسم در هدایت و حمایت این پدیده مخرب در جهان تحت هر عنوان و القابی که باشد.

انجمن دفاع از قربانیان تروریسم ضمن محکوم کردن این فجایع و ابراز همدردی با خانواده های قربانیان و آرزوی شفای عاجل برای مجروحا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انجمن دفاع از قربانیان تروریسم حوادث تروریستی پاکستان و فرانسه را محکوم کرد

انجمن دفاع از قربانیان تروریسم حوادث تروریستی پاکستان و فرانسه را محکوم کرد