مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 آبان 1399 ساعت 16:252020-10-31سياسي

بانک اطلاعاتی جامع ایثارگران متقاضی اشتغال تدوین شود


معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان گفت: بانک اطلاعاتی جامع ایثارگران متقاضی اشتغال تدوین شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، علیرضا شریفی نژاد عصر امروز در جلسه ویدئوکنفرانسی پیگیری تفاهم نامه ساماندهی اشتغال و کارآفرینی ایثارگران منعقدشده بین معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران و استاندار سمنان بر پیگیری روند اشتغال ایثارگران تأکید کرد.

وی گفت: با توجه به برنامه جذب و به کارگیری 750 نفر از ایثارگران در کلیه کارگاه های تابع قانون کار در واحدهای دولتی و غیردولتی استان در راستای تعهد اشتغال دستگاه های اجرایی طبق ماده 30 قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران، دستگاه های اجرایی با همکاری اداره کل بنیاد شهید نسبت به تحقق اهداف تفاهم نامه همکاری کنند.

وی بر تدوین بانک اطلاعاتی از ایثارگران متقاضی اشتغال از سوی بنیاد شهید و امور ایثارگران تأکید کرد و افزود: زمینه ایجاد خوداشتغالی یا کارآفرینی برای ایثارگران واجد شرایط با تسهیل در صدور مجوزهای فعالیت و اولویت ایثارگران در پرداخت منابع اعتباری اعم از کمک های فنی و اعتباری، تسهیلات و فراهم شود.

در این جلسه مدیران دستگاه های اجرایی استان گزارشی از روند میزان جذب ایثارگران شاغل در دستگاه ها اجرایی دولتی و همچنین بخش غیردولتی بخش تولید ارائه کرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بانک اطلاعاتی جامع ایثارگران متقاضی اشتغال تدوین شود

بانک اطلاعاتی جامع ایثارگران متقاضی اشتغال تدوین شود