مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 آبان 1399 ساعت 16:152020-10-31سياسي

برگزاری کارگاه آموزشی تیتر نویسی در یزد


مدیرخانه مطبوعات و رسانه های استان یزد، گفت: همزمان با برگزاری کارگاه آموزشی «تیترنویسی در خبر» فرایند تشکیل پرونده آموزشی برای اصحاب رسانه در استان یزد آغاز می شود.

- فرزاد فیضی در گفت وگو با خبرنگار فارس در یزد، خبرنگاری را از جمله مشاغل حساس و بروز در برقراری ارتباطات دانست و اظهار کرد: خانه مطبوعات و رسانه های استان سعی دارد با بروز رسانی اطلاعات آموزشی و حرفه ای اصحاب رسانه تأثیرگذاری اعضای این نهاد صنفی را در جریان سازی اجتماعی، فرهنگی و اقتصای جامعه افزایش دهد.

وی با اشاره به این که در صدد تشکیل پرونده آموزشی برای اعضای خانه مطبوعات هستیم، افزود: تشکیل این پرونده در آینده به ما کمک خواهد کرد تا در مشارکت دادن اعضا در موضوعات مختلف تخصصی و اجرایی تصمیم گیری بهتری داشته باشیم.

مدیرخانه مطبوعات و رسانه های استان یزد گفت: کارگاه آموزشی تیترنویسی در خبر به عنوان اولین دوره در همین راستا و به منظور تقویت توانمندی علمی اصحاب رسانه استان  برگزار می شود.

فیضی با بیان این که شرکت در این دوره برای اعضای این نهاد صنفی و اصحاب رسانه شناخته شده استان یزد رایگان است، تصریح کرد: علاقه مندان می توانند در روزهای پنج شنبه  و جمعه 15 و 16 آبان ماه از ساعت  9 تا  11 صبح  از طریق سامانه آنلاین خانه مطبوعات در این کارگاه دو روزه شرکت کنن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری کارگاه آموزشی تیتر نویسی در یزد

برگزاری کارگاه آموزشی تیتر نویسی در یزد