مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 آبان 1399 ساعت 15:352020-10-31پزشكي

قرنطینه خانگی بیماران کرونا چند روز است/مراقب علائم بیماری باشید


هیچ داروی معجزه آسایی برای درمان کرونا وجود ندارد و عدم پایبیندی به اصول بهداشتی و حفاظتی مهم ترین مانع در کنترل اپیدمی کرونا است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدانست که می تواند باعث کاهش 80 درصدی ابتلاء، بستری و مرگ شود.

وی گفت: یکی از راه های اصلی قطع زنجیره انتقال بیماری در تمامی عفونت های تنفسی که از راه قطرات تنفسی منتقل می شود، استفاده از ماسک است.

به گفته علوی، مهم ترین راه برای کاهش ابتلاء و میزان فوتی ها به کارگیری اقدامات پیشگیرانه است و هنوز هیچ داروی معجزه آسایی برای کاهش مرگ و میر ناشی از شروع شده در واقع قسمتی از یک فاز تحقیقاتی است که انشاالله نتایج نویدبخشی داشته باشد.

هیچ داروی معجزه آسایی وجود ندارد وی در خصوص داروهایی که برای درمان کرونا استفاده می شود، گفت: هیچ داروی معجزه آسایی وجود ندارد که اثربخشی خارق العاده داشته، بتواند همه بیماران کرونایی را از مرگ نجات داده و از شدت یافتن موارد خفیف بیماری جلوگیری کند.

به گفته علوی، شواهد حاصل از مطالعات متعدد در مورد استفاده از داروهای مختلف (رمدسیویر، هیدروکسی کلروکین و…) برای درمان بیماران کرونایی حاکی از آن است که این داروها عملاً اثر بخشی چندانی در درمان نداشته و هیچ اثر معجزه آسایی از این داروها مشاهده نشده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قرنطینه خانگی بیماران کرونا چند روز است/مراقب علائم بیماری باشید

قرنطینه خانگی بیماران کرونا چند روز است/مراقب علائم بیماری باشید