مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 آبان 1399 ساعت 14:552020-10-31بين الملل

وضع جسمانی ماهر الاخرس در حال وخیم تر شدن است


 ماهر الاخرس اسیر فلسطینی در بند رژیم صهیونیستی که در نود و هفتمین روز اعتصاب غذای خود به سر می برد، به دلیل وخامت اوضاع جسمانی، - خبرنگار شبکه المیادین اعلام کرد: ماهر الاخرس اسیر فلسطینی در بند رژیم صهیونیستی که در نود و هفتمین روز اعتصاب غذای خود به سر می برد، به دلیل وخامت اوضاع جسمانی، هر از گاهی به کما می رود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، خبرنگار شبکه المیادین اعلام کرد: ماهر الاخرس اسیر فلسطینی در بند رژیم صهیونیستی که در نود و هفتمین روز اعتصاب غذای خود به سر می برد، به دلیل وخامت اوضاع جسمانی، هر از گاهی به کما می رود.

خبرنگار المیادین گزارش داد: با گذشت 97 روز از اعتصاب غذای ماهرالاخرس اسیر فلسطینی، وضعیت وی وخیم تر شده است تا جایی که در فواصل زمانی مختلف به دلیل ادامه اعتصاب غذا به کما می رود.

ماهر عبداللطیف اخرس اسیر 49 ساله فلسطینی در اعتراض به بازداشت موقت و بدون تفهیم اتهام خود در زندان رژیم صهیونیستی دست به اعتصاب غذای نامحدود زد.

این اسیر فلسطینی وصیت کرده که نمی خواهد در بیمارستان رژیم صهیونیستی از دنیا برود و خواسته که او را به بیمارستانی در کرانه باختری منتقل کنند تا در میان هموطنان و فرزندان خود جان دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضع جسمانی ماهر الاخرس در حال وخیم تر شدن است

وضع جسمانی ماهر الاخرس در حال وخیم تر شدن است