مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 آبان 1399 ساعت 14:452020-10-31بين الملل

لیتوانی به بستن یکجانبه مرزهای مشترک از سوی بلاروس اعتراض کرد


لیتوانی از طریق سفارت بلاروس در ویلنیوس مراتب اعتراض رسمی خود را به مقامات بلاروسی به دلیل تصمیم مینسک برای بستن جزیی مرزها به روی لیتوانیایی ها ابلاغ کرد.

- لیتوانی از طریق سفارت بلاروس در ویلنیوس مراتب اعتراض رسمی خود را به مقامات بلاروسی به دلیل تصمیم مینسک برای بستن جزیی مرزها به روی لیتوانیایی ها ابلاغ کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری تاس، وزارت خارجه لیتوانی اعلام کرد، مینسک با تصمیمش برای بستن یک طرفه مرزها از عصر پنج شنبه برخلاف توافقنامه دوجانبه درباره رفت وآمد شهروندان دو طرف بین دو کشور عمل کرده است.

این وزارتخانه افزود: بلاروس، ویلنیوس را در جریان این تصمیم قرار نداده لذا ما از مینسک می خواهیم درباره دلایل این نقض توافقنامه و تضمین عدم تکرار آن توضیحاتی ارائه کند.

لیناس لینکاویچوس، وزیر خارجه لیتوانی نیز به رادیو آل آر تی رادیو لیتوانی گفت، ویلنیوس هیچ اطلاعی درباره این تصمیم بلاروس ندارد.

وزارت خارجه لیتوانی پیشتر به مقامات بلاروس در این باره یعنی مطلع کردن دقیقه نودی مرزبانان لیتوانی از این که مسافران و خودروهایی که قصد ورود به بلاروس را داشتند اجازه ورود به خاک بلاروس را ندارند، اعتراض کرده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لیتوانی به بستن یکجانبه مرزهای مشترک از سوی بلاروس اعتراض کرد

لیتوانی به بستن یکجانبه مرزهای مشترک از سوی بلاروس اعتراض کرد