مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 آبان 1399 ساعت 13:552020-10-31سياسي

تدوین برنامه دولت جوان انقلابی در نشست ائتلاف جوانان انقلابی ایران


در نشست ائتلاف جوانان انقلابی ایران با رییس مجمع نمایندگان تهران ، برنامه های دولت جوان و انقلابی مورد بحث و بررسی قرار گرفت و تهیه و تدوین شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، جلسه هم اندیشی ائتلاف جوانان انقلابی ایران با حجت الاسلام سیدرضا تقوی برگزار شد، در ابتدای نشست ریاست ائتلاف جوانان انقلابی ایران، پیمان نوشادی شرح گزارشی از عملکرد و برنامه های جوانان انقلابی ارائه کرد.

نوشادی در این گزارش گفت: مهم ترین اولویت و برنامه جوانان انقلابی تهیه و تدوین برنامه دولت جوان انقلابی خواهد بود که بدین منظور 40 کار گروه تخصصی بر مبنای ساختار دولت تشکیل که هر کار گروه مرکب از 20 نفر از جوانان متخصص و متعهد است.

در این جلسه  تشکینی رییس کار گروه صنعت، معدن و تجارت بر لزوم اصلاح قوانین مزاحم تاکید و به ارائه گزارش و برنامه در حوزه صنعت ،معدن و تجارت کشور پرداختند.

سخنران دوم  پاکدین ریاست کار گروه تخصصی اقتصاد به تشریح سیاست های پولی دولت طی 7 سال اخیر پرداخت و آثار آن بر متغیرهای اقتصادی را برشمرد.

همچنین علل افزایش حجم نقدینگی کشور و آثار آن بر بازارهای موازی را توضیح داد.

وی خاطرنشان کرد: نظام بانکداری به عنوان پشتیبان بخش واقعی اقتصاد صرفا به واسطه گری مالی بپردازد و از ارائه تسهیلات مشکوک الوصول و بنگاه داری خود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تدوین برنامه دولت جوان انقلابی در نشست ائتلاف جوانان انقلابی ایران

تدوین برنامه دولت جوان انقلابی در نشست ائتلاف جوانان انقلابی ایران