مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 آبان 1399 ساعت 12:502020-10-31اقتصادي

فاز نخست خط انتقال آب سیراف-جم تا پایان سال وارد مدار می شود


با انعقاد تفاهم نامه ای تا پایان امسال فاز نخست خط انتقال آب سیراف -جم وارد مدار می شود و آب آشامیدنی در اختیار مردم شهرها و روستاهای جم و مجموعه نفت در این شهرستان قرار می گیرد.

- فاز نخست خط انتقال آب "سیراف-جم" تا پایان سال وارد مدار می شود ایسنا/بوشهر استاندار بوشهر گفت: با انعقاد تفاهم نامه ای تا پایان امسال فاز نخست خط انتقال آب سیراف -جم وارد مدار می شود و آب آشامیدنی در اختیار مردم شهرها و روستاهای جم و مجموعه نفت در این شهرستان قرار می گیرد.

عبدالکریم گراوند پس از بازدید از طرح آبرسانی جم با حضور مدیرعامل شرکت آبفای کشور و معاون وزیر نفت با اشاره به اجرای طرح خط انتقال آب سیراف به جم اظهار داشت: در این بازدید قرار شد فاز نخست پروژه آب شیرین کن 28 هزار مترمکعبی سیراف - جم تا پایان امسال وارد مدار شود.

وی، با اشاره به اجرای طرح برقرسانی برای تسریع در تکمیل پروژه آب شیرین کن 28 هزار مترمکعبی افزود:در این راستا برای اجرای طرح خط انتقال برق به طول 5.

5 تا 6 کیلومتر از طریق فازهای 22 تا 24 گازپارس جنوبی تفاهم و موافقت شد که پیمانکار آن را در اولویت قرار دهد.

استاندار بوشهر، با تاکید بر اجرایی شدن پروژه خط انتقال برق برای تسریع در بهره برداری از آب شیرین کن 28 هزار مترمکعبی سیراف جم گفت: در این راستا مقرر شد قرارگاه خاتم الانبیا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فاز نخست خط انتقال آب سیراف-جم تا پایان سال وارد مدار می شود

فاز نخست خط انتقال آب سیراف-جم تا پایان سال وارد مدار می شود