مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 آبان 1399 ساعت 12:502020-10-31اقتصادي

تخصیص بودجه 70 میلیارد تومانی به دانشگاه های علوم پزشکی فارس


استاندار فارس از تخصیص 700 میلیارد ریال اعتبار برای کمک به تجهیز دانشگاه های علوم پزشکی استان فارس توسط سازمان برنامه و بودجه خبر داد.

- ایسنا/فارس استاندار فارس از تخصیص 700 میلیارد ریال اعتبار برای کمک به تجهیز دانشگاه های علوم پزشکی استان فارس توسط سازمان برنامه و بودجه خبر داد.

عنایت الله رحیمی شنبه 10 آبان در جلسه ستاد استانی بیماری کرونای استان فارس، بر لزوم تشکیل قرارگاه کمک به کادر درمان تاکید و اضافه کرد: همه دستگاه های اجرایی مکلف به یاری دانشگاه های علوم پزشکی و کادر درمان هستند و نباید از هیچ گونه کمکی در زمینه تجهیزات و سایر موارد دریغ کرد.

وی خاطرنشان کرد: این آمادگی وجود دارد که بنا به درخواست علوم پزشکی نیروهای کمکی از دستگاه های اجرایی نیز به این مجموعه کمک کنند.

رییس ستاد استانی مدیریت بیماری کرونای فارس از رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز خواست موضوع افزایش تخت های بیمارستانی از طریق همکاری با بخش خصوصی و استفاده از ظرفیت های منطقه ای را پیگیری کند تا از این طریق از فشار بر مرکز استان کاسته شود.

استاندار فارس همچنین از نتیجه بخش بودن پیگیری ها برای اختصاص بودجه به بخش درمان استان خبر داد و گفت: سازمان برنامه و بودجه تخصیص 700 میلیارد ریال اعتباربرای کمک به تجهیزات دانشگاه های علوم پزشکی فارس را ابلاغ کرد و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخصیص بودجه 70 میلیارد تومانی به دانشگاه های علوم پزشکی فارس

تخصیص بودجه 70 میلیارد تومانی به دانشگاه های علوم پزشکی فارس