مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 آبان 1399 ساعت 12:352020-10-31سياسي

اعلام نتایج انتخابات کانون مداحان به فردا موکول شد/ 2200 مداح پای صندوق رفتند


دبیر کمیته اجرایی ستاد انتخابات کانون مداحان استان تهران گفت: بنا بود نتایج آرا امروز اعلام شود، اما به دلیل برخی گزارش ها و اعتراضات رسیده از برخی ادارات، - روح الله عبداللهی، دبیر کمیته اجرایی ستاد انتخابات کانون مداحان استان تهران در گفت وگو با خبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس با اشاره به برگزاری چهارمین دوره انتخابات کانون مداحان در ادارات باقی مانده استان تهران گفت: روز گذشته جمعه نهم آبان ماه این انتخابات برگزار شد.

البته بنا بود در 14 اداره برگزار شد که به دلیل مخالفت اداره بهداشت و فرمانداری شهرستان پاکدشت، انتخابات در این شهرستان لغو شد.

وی افزود: روز گذشته 2200 مداح در این 13 اداره پای صندوق رأی رفتند و از میان حدود 300 کاندیدا افراد مدنظر خود را انتخاب کردند.

عبداللهی با بیان اینکه بنا بود نتایج آرا امروز اعلام شود اما به دلیل برخی گزارش ها و اعتراضات رسیده از برخی ادارات، اعلام نتایج قطعی به فردا موکول شد، گفت: ستاد برگزاری انتخابات استان موظف است به شکایات و گزارش های رسیده تا یک روز پس از برگزاری رسیدگی کند و به همین منظور تا پایان وقت اداری امروز نسبت به گزارش سایت قطره و به نقل ازها ترتیب اثر خواهد شد و فردا نتایج قطعی اطلاع رسانی خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام نتایج انتخابات کانون مداحان به فردا موکول شد/ 2200 مداح پای صندوق رفتند

اعلام نتایج انتخابات کانون مداحان به فردا موکول شد/ 2200 مداح پای صندوق رفتند