مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 آبان 1399 ساعت 12:202020-10-31سياسي

آمار مبتلایان کرونا بیش از حد انتظار است/ به فرهنگ سلامت کم توجه بودیم


آگاهی نداشتن جامعه و فقدان دانش افراد نسبت به بیماری کرونا و تبعات آن سبب شده است که امروز آمار مبتلایان و افرادی که در اثر این بیماری فوت می کنند، - ملک فاضلی، عضو کمیسیون بهداشت مجلس شورای اسلامی با اشاره به فراگیری بیماری کرونا ، به خبرنگار سینمایی خبرگزاری فارس گفت: پیش از این نیز پیش بینی می شد که در فصل پاییز کشور دچار چنین شرایطی شود چراکه پاییز فصل گسترش بیماری های ویروسی و ریوی است.

وی با بیان اینکه حفظ سلامت جامعه امری بسیار ضروری است، افزود: آگاهی نداشتن جامعه و فقدان دانش افراد نسبت به این بیماری و تبعات آن سبب شده که امروز آمار مبتلایان و افرادی که در اثر این بیماری فوت می کنند، بیش از حد انتظار باشد، در واقع می توان شرایط کنونی را ناشی از عدم توجه به مسائل مرتبط با فرهنگ سلامت دانست.

فاضلی ادامه داد: ارتقاء فرهنگ سلامت و مهرورزی سلامت سبب می شود میزان آسیب پذیری جامعه در مواجه با پدیده هایی این چنینی کاهش یابد؛ بنابراین ارائه آموزش های لازم در قالب برنامه های فرهنگی می تواند نقش بسزایی در ارتقای فرهنگ سلامت و فرهنگ انفاق در این حوزه داشته باشد.

* لزوم حمایت از جشنواره‎های فرهنگساز  ملک فاضلی با مثبت خواندن برپایی جشنواره های هنری با محوریت سلامت، گفت: برنامه های فرهنگی و هنری می توانند نقش بسزایی در ارت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمار مبتلایان کرونا بیش از حد انتظار است/ به فرهنگ سلامت کم توجه بودیم

آمار مبتلایان کرونا بیش از حد انتظار است/ به فرهنگ سلامت کم توجه بودیم