مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 آبان 1399 ساعت 12:152020-10-31سياسي

شبکه شاد موجب جهش آموزش برخط در کشور خواهد شد


سردار جلالی بابیان اینکه پدافند غیرعامل یک سبک زندگی است گفت: شبکه شاد نماد یک اقدام انقلابی در تهیه یک پلتفرم بومی برای تداوم کارکرد نظام آموزشی کشور است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر سال 1382 تشکیل شده است.

وی ادامه داد: پدافند غیرعامل مسئول ارتقا آمادگی دفاعی در بخش نظامی است که آموزش وپرورش با توجه به تأثیر خود در فرهنگ سازی در جامعه می تواند در تبیین و آشنایی با مفهوم و نهادینه سازی پدافند غیرعامل نقشی حیاتی ایفا کند.

دفاع غیرعامل یک نگاه، تفکر و یک سبک زندگی است رییس سازمان پدافند غیرعامل کشور بابیان اینکه دفاع غیرعامل یک نگاه، تفکر و یک سبک زندگی است پدافند غیرعامل را مروج روح همکاری جمعی و یک مهارت اجتماعی دانست.

سردار جلالی متذکر شد: در برنامه ششم توسعه کشور، ماده 58 قانون احکام دائمی، به اهمیت مسئله آموزش در پدافند غیرعامل اشاره و مأموریت ها را مشخص کرده است.

سازمان پدافند غیرعامل کشور نیز بر همین اساس شیوه نامه این ماده را در کمیته دائمی پدافند غیرعامل مصوب کرده و وظایف هر یک از نهادهای متولی این بخش ازجمله آموزش وپرورش مشخص شده است.

وی کرونا را یک رزمایش جدی در مورد حفظ کارکرد زیرساخت ها دانست و تصریح کرد: این بیماری با تمام سختی ها و تلخی هایی که بر ما تحمیل کرد، نکات مثبتی نیز به دنبال داشت ازجمله اینکه باعث ارتقای آمادگی ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شبکه شاد موجب جهش آموزش برخط در کشور خواهد شد

شبکه شاد موجب جهش آموزش برخط در کشور خواهد شد