مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 آبان 1399 ساعت 09:402020-10-31بين الملل

حذف نام سودان از فهرست تروریسم با میانجیگری اسراییل بود


یک سایت عبری زبان با انتشار جزییات جدیدی از توافق عادی سازی میان سودان و رژیم صهیونیستی فاش کرد که در حقیقت تل آویو، بین آمریکا و سودان میانجیگری و واشنگتن را به اقدامی در جهت حذف نام سودان از فهرست سیاه تروریسم تشویق کرده است.

- "حذف نام سودان از فهرست تروریسم با میانجیگری اسراییل بود" یک سایت عبری زبان با انتشار جزییات جدیدی از توافق عادی سازی میان سودان و رژیم صهیونیستی فاش کرد که در حقیقت تل آویو، بین آمریکا و سودان میانجیگری و واشنگتن را به اقدامی در جهت حذف نام سودان از فهرست سیاه تروریسم تشویق کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سایت عبری زبان واللا جمعه شب مدعی شد که این اسراییل بود که میان دولت دونالد ترامپ، رییس جمهوری آمریکا و کشور سودان میانجی گری کرد و واشنگتن را به تدوین توافقی سه جانبه سوق داد که شامل برداشتن نام سودان از فهرست کشورهای حامی تروریسم می شود که هدف از این امر، پیشبرد مذاکرات برای امضای توافق صلح میان تل آویو و خارطوم بوده است.

این پایگاه عبری زبان گزارش داد که سودان نسبت به عدم دست یابی به توافق با دولت آمریکا هشدار داده بود، چراکه گفته بود که یا توافقی قبل از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری آمریکا صورت می گیرد یا اینکه پیشنهادهای بهتری از سوی خارطوم وجود نخواهد داشت که این امر اسراییل را واداشت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حذف نام سودان از فهرست تروریسم با میانجیگری اسراییل بود

حذف نام سودان از فهرست تروریسم با میانجیگری اسراییل بود