مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 آبان 1399 ساعت 07:552020-10-31پزشكي

تاثیر آلودگی هوا بر افزایش شیوع کرونا نیازمند مطالعات دقیق تر است


مدیرعامل شرکت شهر سالم شهرداری تهران معتقد است که تایید تاثیر آلودگی هوا بر افزایش شیوع کرونا نیاز به مطالعات دقیق تری دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازاست، افزود: کرونا یک بیماری ناشناخته است و حتی بعضی از تحلیل ها نشان می دهد که تا پایان سال 2021 مهار می شود ولی آلودگی هوا مشکلی است حاد که سال هاست زندگی بشر را تحت تاثیر قرار داده و بیماری های جانبی برای بشر به وجود آورده و افراد زیادی را به کام مرگ کشانده است.

چوبینه با بیان اینکه مسئله آلودگی هوا به عنوان یک مطالبه پایدار بشر نسبت به سیستم های حکومتی می تواند وجود داشته باشد و گره زدن آن با بحث کرونا خیلی موضوعیت ندارد و یک شبه هم نمی توان راجع به آن نظر داد، ادامه داد: در زمان های آلوده بودن هوا تردد باید به حداقل برسد.

وقتی می گویند فعالیت بدنی را نیز در هوای آلوده کم کنید یعنی امر مهم و مثبتی مانند ورزش نیز تحت الشعاع قرار می گیرد.

بنابراین طبیعتاً افراد باید کمتر از خانه ها بیرون بیایند و سیستم های حکومتی نیز باید شرایطی فراهم کنند که افراد بیشتر در منازل بمانند؛ مانند دورکاری هایی که در این روزها مرسوم شده و تعطیلی اماکن پرتردد و مهار کردن خودروها و صنایع.

مدیرعامل شرکت شهر سالم شهرداری تهران با تاکید مجدد بر اینکه تاثیر منفی آلودگی هوا می تواند بسیار عمیق تر از کرونا باشد، اضافه کر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاثیر آلودگی هوا بر افزایش شیوع کرونا نیازمند مطالعات دقیق تر است

تاثیر آلودگی هوا بر افزایش شیوع کرونا نیازمند مطالعات دقیق تر است