مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 آبان 1399 ساعت 07:552020-10-31اقتصادي

10 درصد واحدهای مسکن مهر شهر جدید هشتگرد آب و برق ندارند


شهر جدید هشتگرد که حدود سه دهه از عمر آن می گذرد، طی سال های اخیر که قیمت مسکن در پایتخت و مرکز البرز سربه فلک کشیده به کعبه آمال مهاجرانی تبدیل شده که با اندوخته کم و بیشی که حاصل چندین سال پس انداز و دریافت وام است، - ایسنا/البرز شهر جدید هشتگرد که حدود سه دهه از عمر آن می گذرد، طی سال های اخیر که قیمت مسکن در پایتخت و مرکز البرز سربه فلک کشیده به کعبه آمال مهاجرانی تبدیل شده که با اندوخته کم و بیشی که حاصل چندین سال پس انداز و دریافت وام است، به دنبال خانه دار شدن هستند.

البته واگذاری واحدهای مسکن مهر که ساخت آنها از یک دهه پیش آغاز شده هم در افزایش روز به روز جمعیت این شهر بی تاثیر نبوده است.

طبق برآوردهای صورت گرفته اگر همه مالکان واحدهای مسکن مهر در خانه های خود ساکن شوند، در آینده نه چندان دور حدود 150 هزار نفر به جمعیت این شهر 80 هزار نفره اضافه می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بدون شک اگر مسئولان قصد دارند در کنار چشاندن طعم شیرین خانه دار شدن به چهار دهک پایین جامعه، خدمات و امکانات متوازن و عادلانه شهری را در اختیار آنها قرار دهند، باید به فکر توسعه زیرساخت های حیاتی این شهر هم باشند.

حالا که شمارش معکوس برای رسیدن قطار مسکن مهر شهر جدید هشتگرد به ایستگاه پایانی آغاز شده، انتظار می رود برنامه ریزی مدیران برای میزبانی از جمعیت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

10 درصد واحدهای مسکن مهر شهر جدید هشتگرد آب و برق ندارند

10 درصد واحدهای مسکن مهر شهر جدید هشتگرد آب و برق ندارند