مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 آبان 1399 ساعت 07:452020-10-31پزشكي

فشار کاری در مراکز درمانی و تاکید بر جذب کمک پرستاران


معاون پرستاری وزارت بهداشت با تاکید بر جذب کمک پرستاران در مراکز درمانی، گفت: حضور کمک پرستاران در بخش های مختلف درمانی امکان مراقبت با کیفیت تر را برای پرستاران افزایش می دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و بنابر اعلام روابط عمومی وزارت بهداشت، دکتر مریم حضرتی در دومین روز از سفر خود به استان آذربایجان غربی و پس از بازدید از مراکز درمانی ماکو و خوی به منظور پایش وضعیت موجود بهداشتی و ارزیابی نیروهای پرستاری و ارائه خدمات ارائه شده به بیماران کووید 19، اظهار کرد: کمبود نیروی پرستاری یکی از گلایه های همیشگی همکاران پرستار است و متاسفانه میزان جذب نیروی پرستاری هم به دلیل منابع محدود به قدری نیست که بتواند پاسخگوی نیاز مراکز درمانی باشد.

پاندمی کووید 19 و فشار کاری پرستاران معاون پرستاری وزارت بهداشت، با اشاره به اینکه پاندمی کووید 19 فشار کاری پرستاران را چند برابر کرده است، گفت: علیرغم همه این مشکلات پرستاران عزیز با جان و دل و عاشقانه پای کار هستند، اما با طولانی شدن این بیماری و افت و خیزهای آن در فصول مختلف، روند کار را برای پرستاران فرسایشی و سخت کرده است.

بیماری کووید 19 یک بیماری کاملا مراقبتی است حضرتی با بیان اینکه بیماری کووید 19 یک بیماری کاملا مراقبتی است، ادامه داد: توجه به کیفیت مراقبت در مدیریت این بیماری بسیار حائز اه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فشار کاری در مراکز درمانی و تاکید بر جذب کمک پرستاران

فشار کاری در مراکز درمانی و تاکید بر جذب کمک پرستاران