مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 آبان 1399 ساعت 07:252020-10-31اقتصادي

پیگیری برای عملیاتی شدن تهاتر با 10 کشور


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از سازمان توسعه تجارت ایران، حمید زادبوم با بیان اینکه پیگیری های لازم برای اجرای تهاتر کالا با کالا با 10 کشور منتخب از سوی این سازمان انجام می شود، - معاون وزیر صمت گفت: باید به دنبال بازنگری و اصلاح بسته سیاستی بانک مرکزی باشیم تا از تمامی ظرفیت های صادرات برای کشور و در جهت تامین نیاز های ارزی استفاده شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از سازمان توسعه تجارت ایران، حمید زادبوم با بیان اینکه پیگیری های لازم برای اجرای تهاتر کالا با کالا با 10 کشور منتخب از سوی این سازمان انجام می شود، اظهار داشت: با تصمیمات اخیر ستاد هماهنگی اقتصادی دولت گشایش خوبی در مسیر صادرات کالا ها و تامین نیاز های کشور به ویژه واحد های تولیدی ایجاد خواهد شد.

رییس کل سازمان توسعه تجارت ایران ادامه داد: باید به دنبال بازنگری و اصلاح بسته سیاستی بانک مرکزی باشیم تا از تمامی ظرفیت های صادرات برای کشور و در جهت تامین نیاز های ارزی استفاده شود.

وی افزود: با هدف فراوانی کالا در داخل کشور در سامانه جامع تجارت حداکثر تسهیل برای انجام عملیات واردات در مقابل صادرات در حال انجام است.

معاون وزیر صمت تاکید کرد: لازم است دستگاه های اجرایی در خصوص موضوع تهاتر کالا - کالا و تبادل فهرست کالا ها قبل از هرگون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیگیری برای عملیاتی شدن تهاتر با 10 کشور

پیگیری برای عملیاتی شدن تهاتر با 10 کشور