مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 آبان 1399 ساعت 07:202020-10-31بين الملل

خوش شانسید رییس جمهورتان منم،بایدن شما را بیچاره می کند!


رییس جمهور آمریکا باز هم از خود تعریف تمجید کرد و در جمع هواداران خود تأکید کرد که اگر رقیب دموکراتش در انتخابات برنده شوند مردم آمریکا از برق و گاز محروم می شوند، - دیگر نمی توانند ازدواج کنند و در معرض حملات تروریستی قرار می گیرند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران به نقل از روسیا الیوم، دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا در اظهاراتی عجیب و غریب در جمع هواداران خود خطاب به آمریکایی ها گفت که اگر جو بایدن کاندیدای دموکرات ها در انتخابات ریاست جمهوری در سوم نوامبر(13 آبان) برنده شود و رییس جمهور آمریکا شود مردم این کشور از برق و گاز محروم می کند.

ترامپ در سخنرانی خود در جمع هواداران خود در ایالت ویسکانسن گفت: بایدن وعده داده است که صنعت نفت آمریکا را به طور کامل نابود کند در این صورت دیگر منابع انرژی وجود ندارد و در زمستان گرمایی وجود ندارد و دیگر کولرها در تابستان کار نخواهند کرد و دیگر برقی وجود نخواهد داشت.

شما خوش شانس هستید که من رییس جمهورتان هستم! ترامپ همچنین فهرستی از خدماتی که آمریکایی ها در صورت برنده شدن باید از دست می دهند را گسترش داد و در سخنرانی خود در جمع هوادارانش در ایالت مینه سوتا گفت: دیگر مدرسه ای وجود نخواهد داشت،نه فارغ التحصیلی،نه مراسم ازدواج،نه عید شکر، نه عید میلاد، و نه 4 جولای(روز استقلال) ،دیگر هیچ چیز وجود نخو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خوش شانسید رییس جمهورتان منم،بایدن شما را بیچاره می کند!

خوش شانسید رییس جمهورتان منم،بایدن شما را بیچاره می کند!