مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 آبان 1399 ساعت 07:152020-10-31بين الملل

کومرسانت: واشنگتن به دنبال استفاده از ترفندهای جنگ سرد است


ایالات متحده پیشنهاد به روز شده در مورد کنترل تسلیحات توسط ولادیمیر پوتین، رییس جمهور روسیه در مورد اعلام توقف در استفاده از موشک های میان برد و کوتاه برد در اروپا را محکوم به شکست می داند و در عوض به دنبال تکرار یک تصمیم دو طرفه ناتو است.

- ایالات متحده پیشنهاد به روز شده در مورد کنترل تسلیحات توسط ولادیمیر پوتین، رییس جمهور روسیه در مورد اعلام توقف در استفاده از موشک های میان برد و کوتاه برد در اروپا را "محکوم به شکست" می داند و در عوض به دنبال تکرار یک تصمیم "دو طرفه" ناتو است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نوشته روزنامه کومرسانت، ابتکارعمل 1979 شامل استقرار تعداد زیادی موشک اتمی میان برد آمریکایی در غرب اروپا حین انجام مذاکرات موازی با اتحاد جماهیر شوروی سوسیالیستی درباره از بین بردن این دسته از سلاح ها بود.

اما مقام های روس هشدار می دهند که این رویکرد کارایی ندارد و در عوض به یک رقابت تسلیحاتی می انجامد.

روز دوشنبه، ولادیمیر پوتین به ناتو یک پیشنهاد درباره کنترل تسلیحات اتمی ارائه کرد و گفت: اگر ناتو آماده استقرار موشک های میان برد و کوتاه برد در اروپا باشد، روسیه آماده چنین کاری نیست.

آندری باکلیتسکی، تحلیلگر روس در موسسه مطالعات بین الملل به روزنامه کومرسانت گفت، با چنین پیشنهادی مقام های روسی انعطاف پذیری فوق ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کومرسانت: واشنگتن به دنبال استفاده از ترفندهای جنگ سرد است

کومرسانت: واشنگتن به دنبال استفاده از ترفندهای جنگ سرد است