مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 آبان 1399 ساعت 07:102020-10-31بين الملل

پیام امیر کویت به ملک سلمان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، روزنامه القبس کویت به نقل از منابع دولتی نوشت: محتوای پیام مکتوبی که شیخ احمد الناصر ، وزیر امور خارجه به عنوان فرستاده امیر کویت به سلمان بن عبدالعزیز پادشاه عربستان تحویل داد شامل رایزنی در باره بسیاری از موضوع .

- شیخ نواف الاحمد الصباح، امیر کویت درباره بحران شورای همکاری خلیج فارس و چالش های پیش روی منطقه پیامی ویژه برای پادشاه عربستان فرستاد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، روزنامه القبس کویت به نقل از منابع دولتی نوشت: محتوای پیام مکتوبی که شیخ احمد الناصر ، وزیر امور خارجه به عنوان فرستاده امیر کویت به سلمان بن عبدالعزیز پادشاه عربستان تحویل داد شامل رایزنی در باره بسیاری از موضوع ها از جمله اختلاف ها در شورای همکاری خلیج فارس است.

بر اساس اعلام این منابع، مشورت و هماهنگی در همه زمینه ها از جمله چالش های امنیتی و اقتصادی پیش روی منطقه از دیگر محور های مهم این پیام است.

به نوشته القبس، هماهنگی با عربستان سعودی از آنجا ناشی می شود که این کشور نقش و جایگاه محوری و اساسی در منطقه دارد و در این پیام به روابط دو کشور و راه های حمایت و تقویت همکاری ها در همه زمینه ها و مهمترین تحولات منطقه ای و بین المللی اشاره شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام امیر کویت به ملک سلمان

پیام امیر کویت به ملک سلمان