مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 آبان 1399 ساعت 06:052020-10-31اجتماعي

3 نقطه مرزی در خراسان جنوبی میزبان کاروان سلامت هلال احمر شدند


معاون جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی از فعالیت دو روزه کاروان سلامت در سه نقطه محروم از شهرستان های مرزی سربیشه و درمیان خبر داد.

- ایسنا/خراسان جنوبی معاون جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی از فعالیت دو روزه کاروان سلامت در سه نقطه محروم از شهرستان های مرزی سربیشه و درمیان خبر داد.

احمد بخشی، امروز شنبه 10 آبان به خبرنگاران رسانه های گروهی گفت: بسیاری از نقاط استان به دلیل دور بودن از مراکز خدماتی و امکانات رفاهی در سطح پایین بهداشتی قرار دارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با اشاره به روستاهای ذکری و گل نی در شهرستان درمیان، اظهار کرد: مردم این دو روستای محروم طی چند سال گذشته از بیماری های پوستی رنج برده و مشکلات متعددی را متحمل بودند.

بخشی ادامه داد: خوشبختانه با ورود خیران، دستگاه های مختلف و هلال احمر استان، بسیاری از محرومیت های منطقه رفع شده و این حمایت ها ادامه دارد.

معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی با اشاره به اقدامات حمایتی هلال احمر، بیان کرد: تاکنون کاروان هایی متشکل از متخصصین و خیرین به این مناطق اعزام شده و خدمات بهداشتی و معیشتی ارائه کرده اند.

بخشی از فعالیت دو روزه کاروان سلامت طی هفته گذشته در روستاهای کلاته بلوچ، ذکری و گل نی خبر داد و گفت: دکتر عمادی، متخصص پوست و دو مختصص دیگر از دانشگاه رازی تهران


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3 نقطه مرزی در خراسان جنوبی میزبان کاروان سلامت هلال احمر شدند

3 نقطه مرزی در خراسان جنوبی میزبان کاروان سلامت هلال احمر شدند