مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 آبان 1399 ساعت 05:052020-10-31سياسي

جای خالی آموزش در طبیعت گردی مسئولانه


نفس های یک حیوان بی گناه در رمل های کویری به دلیل ناآگاهی چند جوان از شماره افتاد تا دوباره به مسئولان یادآوری شود، تفریح نوظهور آفرودسواری در طبیعت بکر چه صدمات جبران ناپذیری به همراه دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ماجرا از انتشار یک فیلم در فضای مجازی شروع شد، که دو جوان آفرودباز در کویر مرنجاب با یک رأس کَل روبرو می شوند و همزمان با اینکه در حال فیلم برداری از هیبت بی مانند یکی از گونه های حیات وحش کشورمان هستند، دست به تعقیب او با خودروی دو دیفرانسیل شان می زنند.

حیوان که حسابی ترسیده است به سرعت در رمل های بیابانی پا به فرار می گذارد.

جوانان آفرود که از این اتفاق هیجان زده شده اند، آنقدر به تعقیب حیوان ادامه می دهند تا بتوانند به او نزدیک شوند، اما غافل از اینکه حیوان زبان بسته، تاب نمی آورد و در اثر شدت بی آبی و تحرک بالا تلف می شود.

این فیلم به سرعت در صفحه های مجازی دست به دست می شود و با واکنش های تندی از سوی فعالان محیط زیست و دوستداران حیات وحش مواجه می شود.

اتفاقی تلخ که می تواند درس عبرتی برای طبیعت گردی مسئولانه باشد احمد بحری محیط بان استان قم در صفحه اینستاگرامش می نویسد این به اصطلاح طبیعت گرد ناآگاه یا بهتر بگویم حیوان آزار شاید مثل خیلی از ما از دیدن این کل وسط کویر هیجان زده می شود، شاید اگر همه ما هم روزی ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جای خالی آموزش در طبیعت گردی مسئولانه

جای خالی آموزش در طبیعت گردی مسئولانه