مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 آبان 1399 ساعت 05:052020-10-31سياسي

سیاست خارجی و امنیتی اتحادیه اروپا و نتایج آن برای ایران


انجمن علمی دانشجویی علوم سیاسی دانشگاه رازی کرمانشاه وبینار «مطالعه سیاست خارجی و امنیتی مشترک اتحادیه اروپا: پیامدهای آن برای ایران» را برگزار می کند.

- انجمن علمی دانشجویی علوم سیاسی دانشگاه رازی کرمانشاه وبینار مطالعه سیاست خارجی و امنیتی مشترک اتحادیه اروپا: پیامدهای آن برای ایران را برگزار می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازباشگاه دانشجویان ایسنا، این وبینار طی روزهای پنجشنبه و جمعه 8 و 9 آبان از با حضور دکتر علیرضا کوهکن ـ استادیاردانشگاه علامه طباطبایی، دکتر ابوذر گوهری مقدم - دانشیار دانشگاه امام صادق (ع) - و دکتر مهدی جاودانی مقدم، استادیار دانشگاه امام صادق (ع) - برگزار می شود.

دکتر علیرضا کوهکن روز پنجشنبه هشتم آبان از ساعت 16 تا 18 با موضوع تصمیم گیری و ساختار CFSP صحبت می کند، دکتر ابوذر گوهری مقدم روز جمعه 9 آبان از ساعت 14 تا 16 درباره CFSP، آمریکا و ادامه یافتن همگرایی اروپا مطالبی را ارائه می کند و CFSP اتحادیه اروپا در قبال خاورمیانه موضوع صحبت های دکتر مهدی جاودانی مقدم است که روز جمعه 9 آبان از ساعت 16 تا 18 انجام می شود.

این وبینار مخصوص دانشجویان دانشگاه رازی است و علاقه مندان جهت ثبت نام لازم است نام و نام خانوادگی، شماره دانشجویی، کد ملی، رشته و مقطع تحصیلی، نام دانشگاه و شماره همراه خود را به ایمیل cfspiran@gmail.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیاست خارجی و امنیتی اتحادیه اروپا و نتایج آن برای ایران

سیاست خارجی و امنیتی اتحادیه اروپا و نتایج آن برای ایران