مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 آبان 1399 ساعت 05:002020-10-31سياسي

برگزاری نشست های تخصصی تقریب مذاهب توسط مبلغان استان همدان


مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان از تهیه محتوای تبلیغی برای فعالان شبکه مبلغین خبر داد و گفت: برگزاری نشست های تخصصی در موضوع تقریب مذاهب به صورت مجازی برای شبکه مبلغین در دستور است.

- حجت الاسلام محمد هادی نظیری در گفتگو با خبرنگار مهر به برنامه های اداره کل تبلیغات اسلامی همدان در سالروز ولادت پیامبر اکرم حضرت محمد (ص) و همچنین ولادت باسعادت امام صادق (ع) اشاره کرد و گفت: در راستای گرامیداشت هفته وحدت برنامه هایی مدنظر قرار گرفته است.

وی هماهنگی با مساجد و هیئت های مذهبی برای فضاسازی و نصب پرچم؛ تهیه محتوای تبلیغی برای فعالان شبکه مبلغین و اعزام مبلغ به مناطق مختلف استان همدان به منظور تبلیغ چهره به چهره را از جمله برنامه ها عنوان کرد و افزود: اقداماتی در راستای هماهنگی با هیئت های مذهبی برای اجرای برنامه در فضای مجازی و اجرای سرودهای خیابانی و برپایی کاروان های شادی در صورت موافقت ستادهای کرونای شهرستان ها صورت گرفته است.

حجت الاسلام نظیری راه اندازی کاروان خودرویی خانوادگی تزیین شده به پرچم های مزین به نام اهل بیت (ع) و کاروان موتور سواران را از دیگر برنامه ها برشمرد و افزود: هماهنگی با ایستگاه های صلواتی برای پشت نویسی رایگان خودروها، اجرای برنامه های متنوع قرآنی به صورت مجازی، اجرای مسابقه کتابخوانی، ذبح قرب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری نشست های تخصصی تقریب مذاهب توسط مبلغان استان همدان

برگزاری نشست های تخصصی تقریب مذاهب توسط مبلغان استان همدان