مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 آبان 1399 ساعت 04:102020-10-31پزشكي

استان مرکزی زیر چکمه های کرونا


اکنون عزیزانی در بستر با مرگ دست و پنجه نرم می کنند که اگر کرونا ویروس نبود یا نکات بهداشتی بیشتر رعایت می شد، اکنون در آغوش عزیزانشان بودند، - ایسنا/مرکزی اکنون عزیزانی در بستر با مرگ دست و پنجه نرم می کنند که اگر کرونا ویروس نبود یا نکات بهداشتی بیشتر رعایت می شد، اکنون در آغوش عزیزانشان بودند، ولی متاسفانه خاک سرد انتظار آغوش شان را می کشد.

اینها سخنان رییس علوم پزشکی اراک است که به گفته خودش این روزها زمان بیشتری را برای سرکشی و بررسی مشکلات بیماران و پرسنل در بیمارستان ها می گذراند و رفتارهایی ناجوانمردانه از این ویروس دیده است که لرزه بر اندامش می اندازد.

به گفته وی، متاسفانه در حال حاضر تمام شهرهای استان مرکزی در وضعیت بحرانی قرار دارند، تمام بیمارستان ها مملو از بیمار است و در شرایط بحرانی گرفتار شده ایم، آن هم با پرسنلی که ماه هاست، شبانه روز در نبردی فرسایشی و ناجوانمردانه گرفتار شده اند.

ویروس کرونا بر اساس آخرین آمار، جان 859 نفر را در استان مرکزی گرفته و 23 هزار و 143 نفر را مبتلا کرده است و معلوم نیست پس از این با ما چه خواهد کرد.

سن موارد فوتی ناشی از کرونا در استان مرکزی کاهش یافته، زنان خانه دار رکورددار ابتلا و مرگ هستند و مسئولان می گویند تازه باید نگران آذرماه باشیم چرا که کرونا آن روی خودش را در آذرماه نش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استان مرکزی زیر چکمه های کرونا

استان مرکزی زیر چکمه های کرونا