مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 آبان 1399 ساعت 03:202020-10-30پزشكي

نبود یک نظام منسجم سلامت عمومی، پاشنه آشیل مقابله موثر با کووید 19


دانشیار گروه بهداشت جهانی و جمعیت دانشکده بهداشت عمومی دانشگاه چان هاروارد گفت: تنها راه مقابله موثر با بیماری کووید 19 «تشخیص بیماران»، «ردیابی کسانی که با بیمار در تماس بوده اند» و «قرنطینه کردن بیماران برای دو هفته» است.

- دانشیار گروه بهداشت جهانی و جمعیت دانشگاه هاروارد در گفت وگو با ایسنا: نبود یک نظام منسجم سلامت عمومی، پاشنه آشیل مقابله موثر با کووید 19 ایسنا/کرمان دانشیار گروه بهداشت جهانی و جمعیت دانشکده بهداشت عمومی دانشگاه چان هاروارد گفت: تنها راه مقابله موثر با بیماری کووید 19 تشخیص بیماران ، ردیابی کسانی که با بیمار در تماس بوده اند و قرنطینه کردن بیماران برای دو هفته است.

دکتر گودرز دانایی در گفت و گو با ایسنا درباره آخرین وضعیت شیوع ویروس کرونا در دنیا و در پاسخ به این سوال که چرا دوباره روند اپیدمی کرونا در دنیا در کشورهایی مانند ایران، آمریکا و حتی کشورهای اروپایی سرعت قابل توجهی پیدا کرده است؟ اظهار کرد: روند حاضر در واقع پیک دوم یا سوم بیماری است که به علت کاهش شدت اقدامات پیشگیرانه در این کشورها مشاهده می شود.

وی با بیان اینکه به نظر می رسد که در خیلی از این جوامع مردم و دولت ها اقدامات پیشگیرانه مانند منع مراسمات اجتماعی را به مرور زمان کنار گذاشته اند و این مستقیما باعث انتشار بیشتر بیماری خواه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نبود یک نظام منسجم سلامت عمومی، پاشنه آشیل مقابله موثر با کووید 19

نبود یک نظام منسجم سلامت عمومی، پاشنه آشیل مقابله موثر با کووید 19