مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 آبان 1399 ساعت 02:202020-10-30سياسي

قانون انتخابات درست نباشد، کشور تباه می شود/ نامزدهای 1400 حزبی باشند


اگر قانون انتخابات مناسب و دقیق نباشد و کسانی که صلاحیت های لازم را ندارند به ریاست جمهوری یا نمایندگی مجلس انتخاب شوند، - نماینده مردم تهران در مجلس گفت: اگر قانون انتخابات مناسب و دقیق نباشد و کسانی که صلاحیت های لازم را ندارند به ریاست جمهوری یا نمایندگی مجلس انتخاب شوند، کشور را انحراف و تباهی فرامی گیرد.

خبرگزاری مهر ، گروه سیاست _ زهرا علیدادی؛ گفتگو را با عملکرد مجلس یازدهم شروع کردیم که در این باره گفت تا مجلس آغاز به کار کرد، با سیلی از مطالبات مردم مواجه شد که این مسئله نشان از عملکرد نامناسب دولت و اجرای ناقص قانون دارد .

گذری کوتاه به اقدامات مجلس شورای اسلامی در این پنج ماه می زند و می گوید مجلس یازدهم ضمن توجه به مطالبات جاری مردم، اهتمام خود را بر این گذاشت که به کشف ریشه نابسامانی ها و چاره جویی برای حل مشکلات مردم بپردازد درباره انتخابات 1400 سخن می گوید و بر این باور است که نیروهای انقلاب باید با محور قراردادن تشکل های سیاسی گردهم آیند و چند جبهه را تشکیل دهند.

او هم چون بسیاری از سیاست مداران کشور از بها ندادن به احزاب گله مند است و می گوید تا زمانی که تحزب در کشور پا نگیرد، با پدیده احزاب شب انتخابات مواجه می شویم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قانون انتخابات درست نباشد، کشور تباه می شود/ نامزدهای 1400 حزبی باشند

قانون انتخابات درست نباشد، کشور تباه می شود/ نامزدهای 1400 حزبی باشند