مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 آبان 1399 ساعت 22:202020-10-30فناوري

مشاعره؛ از بازی و منازعه تا ربات ها


بازی کهنی است که پیش تر به سینما هم راه یافته؛ مشاعره حالا چند سالی است که به نرم افزارها و ربات ها رسیده تا به سبک دیگری ما را سرگرم کند، اما برخی معتقدند بیش از آن که یک سرگرمی باشد منازعه سنت گرایان است با نوگرایان! - بازی کهنی است که پیش تر به سینما هم راه یافته؛ مشاعره حالا چند سالی است که به نرم افزارها و ربات ها رسیده تا به سبک دیگری ما را سرگرم کند، اما برخی معتقدند بیش از آن که یک سرگرمی باشد منازعه سنت گرایان است با نوگرایان! به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، تکنولوژی و ابزارهای هوشمند چند سالی است که خودشان را به بازی ادبی قدیمی ما هم رسانده اند؛ نرم افزارها و ابزارهای الکترونیکی که با شما به مصاف مشاعره می آیند یا در رقابت های مشاعره می توانند یار و همراه تان باشند.

نرم افزارها و مشاعره های رباتی خیلی از ما ایرانی ها شاید حتی اگر یک بار هم پای مصاف مشاعره نرفته باشیم اما بارها پای دیدن این رقابت نشسته ایم، چرا که برنامه مشاعره با اجرای اسماعیل آذر سال ها از تلویزیون پخش می شد، و کودکان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان با بیت های شعرهای فارسی با یکدیگر رقابت می کردند.

اما مشاعره رفته رفته از گذشته شکل و روی دیگری به خود گرفته است؛ در حدود یک دهه قبل مشاعره کنندگان برای این که شعرهای بیشتری در حافظه داشته باشند، سراغ کتاب های مشاعره م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشاعره؛ از بازی و منازعه تا ربات ها

مشاعره؛ از بازی و منازعه تا ربات ها