مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 آبان 1399 ساعت 22:002020-10-30اقتصادي

سهمیه سوخت ماشین آلات کشاورزی فاقد پلاک از ابتدای دی ماه قطع می شود


رییس اداره مکانیزاسیون سازمان جهاد کشاورزی لرستان، تاکید کرد: سهمیه سوخت ماشین آلات کشاورزی فاقد پلاک در استان از ابتدای دی ماه قطع می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، صفایی نژاد در سخنانی با بیان اینکه به ازای هر 30 هکتار اراضی کشاورزی در لرستان یک تراکتور وجود دارد، اظهار داشت: یکی از شاخص های ارزیابی مکانیزاسیون ماشین آلات کشاورزی، ضریب مکانیزاسیون است که این ضریب در استان لرستان 7.

1 اسب بخار در هکتار بوده و نسبت به میانگین کشوری یک دهم پایین تر است که با برنامه ریزی و تزریق تراکتور طی دو سال آینده به میانگین کشوری خواهیم رسید.

وی، ادامه داد: با همین توان و قدرت موجود هیچ گونه مشکلی از نظر توان ماشین آلات کشاورزی در سطح استان نداریم و کاشت محصولات بدون هیچ مانعی انجام خواهد گرفت، اما به کشاورزان توصیه می شود که در جذب ادوات و دنباله بندها حتماً ادوات نوین و به خصوص ادواتی که در راستای کشاورزی حفاظتی وجود دارند اقدام کنند.

رییس اداره مکانیزاسیون سازمان جهاد کشاورزی لرستان، گفت: از ابتدای دی ماه سال جاری سهمیه سوخت ماشین آلات کشاورزی فاقد پلاک قطع خواهد شد.

صفایی نژاد در خصوص سوخت ماشین آلات کشاورزی، گفت: در راستای تأمین سوخت ماشین های کشاورزی مشکلی نداریم اما کشاورزانی که دارای ماشین آلات کشاورزی فاقد پلاک هستند اقدام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهمیه سوخت ماشین آلات کشاورزی فاقد پلاک از ابتدای دی ماه قطع می شود

سهمیه سوخت ماشین آلات کشاورزی فاقد پلاک از ابتدای دی ماه قطع می شود