مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 آبان 1399 ساعت 21:252020-10-30اقتصادي

کار ساخت تنها بیمارستان فیروزه به کجا رسیده است؟


ساخت بیمارستان خصوصی فیاض فیروزه بدون وقفه و با جدیت در حال انجام است و پیش بینی می کنیم که این بیمارستان در سال 1401به طور کامل به بهره برداری برسد.

- ایسنا/خراسان رضوی فرماندار فیروزه گفت: ساخت بیمارستان خصوصی فیاض فیروزه بدون وقفه و با جدیت در حال انجام است و پیش بینی می کنیم که این بیمارستان در سال 1401به طور کامل به بهره برداری برسد.

ابوالفضل حکیم پور در گفت وگو با ایسنا عنوان کرد: کار ساخت بیمارستان فیاض فیروزه از سال 94 شروع شده و ظرفیت آن 38 تختخواب است اما ظرفیتی بیشتر از این برای آن پیش بینی شده است.

وی در رابطه با مراحل پیشرفت کار احداث بیمارستان اظهار کرد: مراحل ساختمانی از لحاظ سفت کاری و نمای ساختمان تمام شده است و کار نصب تأسیسات آغاز شده و بعد از نصب تأسیسات، کارهای داخلی و نصب تجهیزات انجام خواهد شد.

حکیم پور تاکید کرد: احداث این بیمارستان بر عهده یکی از خیرین است و با توجه به نوسان قیمت ها مبلغ ساخت و تجهیز بیمارستان حداقل 3 الی 4 برابر فراتر از میزان برآورد اولیه بوده است اما با توجه به اینکه این کار یک اقدام خیرخواهانه است و طبق قولی که خیر محترم به مردم داده است نه تنها کار متوقف نشده بلکه با سرعت و جدیت در حال پیشروی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کار ساخت تنها بیمارستان فیروزه به کجا رسیده است؟

کار ساخت تنها بیمارستان فیروزه به کجا رسیده است؟