مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 آبان 1399 ساعت 21:202020-10-30اقتصادي

آخرین وضعیت تکمیل پل سراب یاس خرم آباد


معاونت مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی لرستان گفت: در صورت تامین اعتبار قبل از آغاز زمستان شمع ها نصب می شود همچنین برای تکمیل این پروژه 10 میلیارد تومان اعتبار لازم است و درصورت تامین این اعتبار پاییز سال آینده این طرح افتتاح می شود.

- وحید کرم الهی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در خرم آباد، اظهار داشت: یکی از پروژه های حال حاضر راه و شهرسازی لرستان ساخت پل سراب یاس بوده که در حال حاضر در مرحله ساخت شمع ها قرار دارد.

وی با بیان اینکه مهمترین مرحله ساخت هر پل تکمیل شمع های آن است ، افزود: پل سراب یاس 40 شمع دارد که در حال حاضر 24 مورد از آنان ساخته شده است و انتظار داریم در صورت تامین اعتبار قبل از آغاز زمستان شمع ها نصب شوند.

معاونت مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی لرستان بیان کرد: برای تکمیل این پروژه 10 میلیارد تومان اعتبار لازم است و درصورت تامین این اعتبار پاییز سال آینده این طرح افتتاح می شود.

کرم الهی با اشاره پروژه ساخت پل ابراهیم آباد، تصریح کرد: عرشه فلزی این پل ساخته شده و تنها مرحله نصب آن باقی مانده در حال حاضر پیشرفت فیزیکی این پروژه 95 درصد است.

وی خاطرنشان کرد: یکی از مهمترین پروژه های این اداره ساخت پل 160 متری چم دیوان است که پیشرفت فیزیکی آن در مرحله مناسبی قرار دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین وضعیت تکمیل پل سراب یاس خرم آباد

آخرین وضعیت تکمیل پل سراب یاس خرم آباد