مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 آبان 1399 ساعت 19:452020-10-30اقتصادي

کمک 10 میلیارد تومانی خیران به کودکان یتیم و نیازمند کردستانی


معاون مشارکت های کمیته امداد استان کردستان گفت: خیران از طریق طرح اکرام ایتام و محسنین در 6 ماهه نخست امسال 10 میلیارد تومان به کودکان نیازمند کردستانی کمک کردند.

- ایسنا/کردستان معاون مشارکت های کمیته امداد استان کردستان گفت: خیران از طریق طرح اکرام ایتام و محسنین در 6 ماهه نخست امسال 10 میلیارد تومان به کودکان نیازمند کردستانی کمک کردند.

هیوا رحیمی در گفت وگو با ایسنا، بابیان اینکه هم اکنون حدود هفت هزار کودک یتیم و محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان کردستان هستند، اظهار کرد: از طریق طرح اکرام ایتام و محسنین 14 هزار و 700 حامی از این کودکان حمایت می کنند.

وی افزود: از طریق این تعداد حامی در 6 ماهه نخست امسال حدود 10 میلیارد تومان به این کودکان کمک شده است.

رحیمی بیان کرد: میانگین سرانه کمک ماهیانه این حامیان 152 هزار تومان و میانگین سرانه دریافتی ماهیانه این کودکان 250 هزار تومان است.

وی خاطرنشان کرد: خیرانی که تمایل به مشارکت در این کار خداپسندانه دارند می توانند با ثبت نام در این طرح کودک موردنظر خود را انتخاب و به صورت ماهیانه کمک های خود را به هراندازه که تمایل دارند مستقیماً به حساب این کودکان واریز کنند.

معاون مشارکت های مردمی کمیته امداد کردستان یادآور شد: افرادی که تمایل به ثبت نام در این طرح دارند می توانند از طریق مراج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک 10 میلیارد تومانی خیران به کودکان یتیم و نیازمند کردستانی

کمک 10 میلیارد تومانی خیران به کودکان یتیم و نیازمند کردستانی