مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 آبان 1399 ساعت 19:352020-10-30سياسي

دیدار سفیر ایران با مفتی مسلمانان بلاروس


سفیر جمهوری اسلامی ایران در بلاروس، با ابوبکر شعبانویچ - مفتی مسلمانان بلاروس - دیدار و ضمن تبریک میلاد با سعادت پیامبر رحمت و مهربانی، درباره مسائل جهان اسلام با وی تبادل نظر کرد.

- سفیر جمهوری اسلامی ایران در بلاروس، با ابوبکر شعبانویچ - مفتی مسلمانان بلاروس - دیدار و ضمن تبریک میلاد با سعادت پیامبر رحمت و مهربانی، درباره مسائل جهان اسلام با وی تبادل نظر کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در این دیدار که به مناسبت ایام میلاد باسعادت پیامبر اکرم(ص) و آغاز هفته وحدت انجام شد، دو طرف با تاکید بر وحدت شیعه و سنی، گستاخی انجام گرفته در فرانسه به ساحت مقدس پیامبر اکرم(ص) را محکوم کردند.

در ادامه این دیدار، سعید یاری با یادآوری اینکه اسلام دین برادری و مهربانی است، به روابط خوب شیعیان با برادران اهل تسنن در ایران اشاره و تحکیم همبستگی جهان اسلام را سیاست اصولی جمهوری اسلامی ایران عنوان و ابعاد مختلف این سیاست را تبیین کرد.

وی با اشاره به نامه اخیر مقام معظم رهبری خطاب به جوانان فرانسه، رفتار غلط مقامات این کشور به بهانه آزادی بیان و توجیه اهانت به ساحت مقدس پیامبر(ص) را موضوعی بی اساس دانست و اضافه کرد: مقامات فرانسه باید پاسخگوی این موضع گیری ها باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار سفیر ایران با مفتی مسلمانان بلاروس

دیدار سفیر ایران با مفتی مسلمانان بلاروس