مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 آبان 1399 ساعت 19:152020-10-30بين الملل

عادی سازی چراغ سبزی برای «معامله قرن» است


یک عضو دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی با انتقاد مجدد از حکام سازشکار عرب، اقدام آن ها در عادی سازی روابط را چراغ سبزی به رژیم صهیونیستی و آمریکا برای اجرای توطئه «معامله قرن» دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از تسنیم، احمد المدلل در گفتگو با المیادین گفت گام اخیر آمریکا علیه فلسطین نشان می‌دهد که این کشور به پیشبرد جنایت معامله قرن ادامه می‌دهد.

وی افزود این گام به مثابه تجاوز جدید آمریکا علیه ملت فلسطین قلمداد می‌شود.

مایک پامپئو وزیر امور خارجه آمریکا در جدیدترین خودش‌خدمتی خود به رژیم صهیونیستی و در راستای حمایت از ادعای حاکمیت این رژیم بر قدس شریف اعلام کرد که اتباع آمریکایی متولد بیت‌المقدس می‌توانند محل تولدشان را در مدارک هویتی خود «اسراییل» درج کنند.

المدلل در ادامه خاطر نشان کرد عادی سازی روابط از سوی کشور‌های عربی به اسراییل و آمریکا برای اجرای معامله قرن چراغ سبز داده است.

وی افزود ما در سایه آنچه رسانه‌های اسراییلی فاش می‌کنند، تعجب نخواهیم کرد که عربستان کشور بعدی باشد که روابطش را با دشمن عادی می‌کند.

المدلل بادرخواست از سودان برای بازنگری در موضع خود در قبال عادی سازی روابط گفت آمریکا خواهان سیطره بر منطقه از طریق اسراییل است و این مسئله تنها به نفع دشمن اسراییلی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عادی سازی چراغ سبزی برای «معامله قرن» است

عادی سازی چراغ سبزی برای «معامله قرن» است